خبرهای داغ:
جانشین فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

هرگونه تهدید علیه نظام با سخت ترین پاسخ ها از سوی سپاه مواجه است 

سردار عادلی عنوان کرد: امروز سطح آمادگی رزمی و عملیاتی در این یگان و سطوح مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قدری بالا است که هرگونه حرکت و تهدید را علیه نظام اسلامی با سخت ترین واکنش پاسخ خواهد داد.  
کد خبر: ۹۴۹۴۷۸۹
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار عادلی جانشین فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بازدید از تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ استان قزوین دیدار کرد.

سردار عادلی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش مجموعه تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(۸۲) استان قزوین در اجرای ماموریت های محوله بیان کرد: شهدا و رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین همیشه زبانزد بوده اند و سردار جعفرخان شهید شاخص این تیپ است.

وی گفت: تیپ ۸۲ در ماموریت های مختلف دفاعی داخلی و بین المللی کارنامه درخشانی دارد و این مهم ثمره تلاش و مجاهدت رزمندگان و مدیریت عالی و هوشمندانه فرمانده این یگان است.

جانشین فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز سطح آمادگی رزمی و عملیاتی در این یگان و سطوح مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قدری بالا است که هرگونه حرکت و تهدید را علیه نظام اسلامی با سخت ترین واکنش پاسخ خواهد داد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها